СУЧАСНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОЦЕС АНІМАЦІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Анотація
У статті розглянуто процес вдосконалення якості послуги на підприємствах гостинності за допомогою анімаційної діяльності. Анімацію розглянуто як цілу галузь в готельному обслуговуванні, складова частина всього сервісу, якісного сервісу готелю. В роботі також окреслені напрямки удосконалення обслуговування в готельних підприємствах шляхом впровадження в їхню діяльність анімаційних послуг. Основною метою даної статті є аналіз чинників, що мають вплив на розвиток анімаційного обслуговування, розкрити головні функції та напрямки анімаційного обслуговування та знайти можливі нововведення у практику готельної індустрії анімаційних програм, застосовуючи досвід провідних готельних підприємств та зарубіжних країн. Проблема забезпечення якості продукції наразі є дуже актуальною, оскільки від того, як прогресивно іде її реалізація, залежить багато в розвитку певної галузі. Проте, говорячи про головні показники якості, а також можливі проблеми, що можуть виникати з випуском якісної послуги, то вони є індивідуальними для закладів готельно-ресторанного бізнесу та індустрії гостинності в цілому. Зараз в усьому світі став активно використовуватися зовсім новий напрямок ‒ анімація: вона займає важливу нішу в розвитку туризму загалом та є досить актуальною для ефективного функціонування підприємств гостинності. Організація анімації є основною частиною діяльності готельного підприємства, що виражає його високий ступінь професіоналізму. Розглядаючи анімаційне обслуговування в готелях, можна зробити висновок про те, що в сучасному світі в умовах жорсткої конкуренції на ринку туристичних послуг неможливо уявити готельний комплекс без організації в ньому анімаційної діяльності. Для того, щоб гості закладу готельно-ресторанного бізнесу різних національностей, різного віку, статків і можливостей (фізичних, інтелектуальних і т. д.) залишалися задоволені, програми анімації повинні вдосконалюватися і змінюватися протягом усього сезону за змістом, інтенсивністю, часом проведення і за іншими параметрами для повторного повернення відвідувачів до закладу гостинності.
Посилання
Власова, Т. И. (2010). Анимационный менеджмент в туризме. М.: Академия, 320.
Жаворонкова, О. Р. (2015). Управление покупательским поведением в индустрии гостеприимства в условиях нововведений. Ceteris paribus, №1, 45-48.
Котлер, Ф. (2010). Маркетинг от А до Я: 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер; пер. с англ. М.: Альпина Паблишерз.
Морева, С. Н. (2020) Система подготовки кадров как основа профессиональной компетентности специалистов сферы сервиса и туризма. Социально-экономические явления и процессы, № 12.
Шелест, А. П. (2011) Маркетинговые технологии гостиничного бизнеса: Оценка эффективности управления. Вестник Тамбовского университета. 2 (94).
Яценко, Е. Е. (2013) Проблема привлечения населения к культурно-досуговой деятельности. Культура в современном мире: Опыт, проблемы, решения, 39-41.
Інноваційні технології в готельному бізнесі. Взято з http://www.rusnauka.com/6_PNI_2014/Informatica/3_160394.doc.htm
Юрченко, О. (2019) Інновації в готельному секторі України. Взято з http://dspace.univer.kharkov.ua/bitstream/123456789/13348/2/ЮРЧЕНКО%20196-203.pdf
Vlasova, T. I. (2010). Animacionnyj menedzhment v turizme [Animation management in tourism]. M. : Akademija, 320 s.
Zhavoronkova, O. R. (2015). Upravlenie pokupatel'skim povedeniem v industrii gostepriimstva v uslovijah novovvedenij [Shopping behavior management in the hospitality industry in the context of innovation]. Ceteris paribus. №1, 45-48.
Kotler, F. (2010). Marketing ot A do Ya: 80 kontseptsii, kotorye dolzhen znat' kazhdyi menedzher; per. s angl [Marketing from A to Z: 80 Concepts Every Manager Should Know]. M. : Al'pina Pablisherz.
Moreva, S. N. (2020). Sistema podgotovki kadrov kak osnova professional'noj kompetentnosti specialistov sfery servisa i turizma [The system of personnel training as the basis for the professional competence of specialists in the sphere of service and tourism]. Social'no-jekonomicheskie javlenija i process [Socio-economic phenomena and processes]. № 12.
Shelest, A. P. (2020). Marketingovye tekhnologii gostinichnogo biznesa: Otsenka effektivnosti upravleniya Hospitality [Marketing Technologies: Evaluating Management Effectiveness]. Vestnik Tambovskogo universiteta [Bulletin of the Tambov University], 2 (94).
Yatsenko, E. E. (2013) Problema privlecheniya naseleniya k kul'turno-dosugovoi deyatel'nosti [The problem of attracting the population to cultural and leisure activities]. Kul'tura v sovremennom mire: Opyt, problemy, resheniya [Culture in the Modern World: Experience, Problems, Solutions], 39-41.
Іnnovatsіinі tekhnologії v gotel'nomu bіznesі [Innovative technologies in hotel business]. Retrieved from http://www.rusnauka.com/6_PNI_2014/Informatica/3_160394.doc.htm
Yurchenko, O. (2019) Іnnovatsії v gotel'nomu sektorі Ukraїni [Innovations in hotel business in Ukraine]. Retrieved from http://dspace.univer.kharkov.ua/bitstream/123456789/13348/2/YuRChENKO%20196-203.pdf