Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Інновації та технології в сфері послуг і харчування
Головна
Редакційна колегія
Про журнал
Редакційна етика
Відкритий доступ
Політика щодо плагіату
Порядок рецензування
Розгляд інформації та звернень
Архіви
Авторам
Авторські права
Умови публікації
Вартість публікації
Контакти
Пошук
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 2 (16) (2025): Інновації та технології в сфері послуг і харчування
№ 2 (16) (2025): Інновації та технології в сфері послуг і харчування
Опубліковано:
2025-06-09
Випуск
ТИТУЛЬНА СТОРІНКА
ЗМІСТ
ХАРЧОВІ ТЕХНОЛОГІЇ
УДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ СОУСУ МАЙОНЕЗУ З ВИКОРИСТАННЯМ ДІЄТИЧНИХ ДОБАВОК
Артем Антоненко, Лариса Баль-Прилипко
5-9
PDF (English)
РОЗБУДОВА РИНКОВОГО СЕРЕДОВИЩА В ОЛІЙНО-ЖИРОВІЙ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ НА ЗАСАДАХ РОЗВИТКУ СЕКТОРІВ ГЛИБОКОЇ ПЕРЕРОБКИ СИРОВИНИ В УМОВАХ ВІДРОДЖЕННЯ ТА ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
Павло Антонюк
10-17
PDF
РОЗРОБЛЕННЯ СИРКОВОГО ДЕСЕРТУ З КАРОТИНОВМІСНОЮ СИРОВИНОЮ
Валентина Бандура, Марина Сердюк, Тетяна Колісниченко, Катерина Сефіханова
18-24
PDF
ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ НАПІЙ ВІДНОВЛЮВАЛЬНОЇ ДІЇ ДЛЯ СПОРТСМЕНІВ, ВЛАСТИВОСТІ ТА ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ
Петро Біленький, Любов Тележенко, Ірина Біленька
25-31
PDF
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ВИНОРОБСТВА У ПЕРСПЕКТИВНИХ ВИНОРОБНИХ РЕГІОНАХ УКРАЇНИ
Тетяна Брикова
32-36
PDF
ВСТАНОВЛЕННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ВИКОРИСТАННЯ ВІДПРАЦЬОВАНОГО СУБСТРАТУ ПІСЛЯ ВИРОЩУВАННЯ LENTINULA EDODES
Олександр Веліканов, Дмитро Бахлуков, Таміла Шейко, Світлана Станіславів
37-41
PDF
УДОСКОНАЛЕННЯ СПОЖИВНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ РИБНИХ ПАШТЕТІВ З ПРІСНОВОДНОЇ РИБИ З ДОДАВАННЯМ РОСЛИННОЇ СИРОВИНИ
Владислав Дорожко
42-47
PDF
РОЗРОБЛЕННЯ ПАШТЕТУ З КУРЯЧОЇ ПЕЧІНКИ З ГРЕЧКОЮ ТА ВІВСЯНКОЮ
Ігор Дударєв, Василина Шемет, Олена Хребтань
48-56
PDF (English)
РОЗШИРЕННЯ АСОРТИМЕНТУ БЕЗЛАКТОЗНИХ НАПОЇВ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА: СТАНДАРТИЗОВАНІ ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ ТА БЕЗПЕЧНОСТІ
Мар’яна Кашкано, Геннадій Дідух, Світлана Колесніченко
57-63
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИГОТОВЛЕННЯ ВЕГЕТАРІАНСЬКИХ СТРАВ НА ОСНОВІ СЕЙТАНУ ТА ЇХ ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ
Юлія Козонова, Віта Атанасова, Наталя Лазаренко
64-69
PDF
ЗАСТОСУВАННЯ МОДИФІКОВАНОЇ УПАКОВКИ ДЛЯ ПОДОВЖЕННЯ ТЕРМІНУ ПРИДАТНОСТІ ФІЛЕ З ЧЕРВОНОГО М'ЯСА КУРЧАТ-БРОЙЛЕРІВ
Андрій Маринін, Василь Пасічний, Роман Святненко, Іван Миколів, Олексій Майстренко
70-74
PDF
ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ТА РОЗРОБКА ТЕХНОЛОГІЇ ВИРОБНИЦТВА КРЕМ-МЕДУ
Андрій Фарісєєв, Аліна Савченко, Ірина Гончаренко
75-80
PDF
ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ЗАКЛАДІВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ: СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Наталія Антошкова, Лілія Гризовська, Наталія Прилепа
81-86
PDF
НЕФОРМАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК СКАДОВА ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ
Марія Бугаєва, Людмила Запірченко, Ярослав Гринько
87-94
PDF (English)
РОЗШИРЕННЯ АСОРТИМЕНТУ ХЛІБОБУЛОЧНИХ ВИРОБІВ ОЗДОРОВЧОГО ПРИЗНАЧЕННЯ У ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
Аліна Васьківська
95-102
PDF
АКТУАЛЬНІ АСПЕКТИ ПРОМОЦІЇ ВИННОЇ ІНДУСТРІЇ УКРАЇНСЬКИМИ СОМЕЛЬЄ – ІННОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ РЕКЛАМИ В ГОСТИННОСТІ
Юрій Жук, Андрій Манько, Павло Романів
103-108
PDF
СУТНІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТОРГОВЕЛЬНО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО УСТАТКУВАННЯ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Лілія Івашина, Лариса Бишовець, Олександр Куракін
109-116
PDF
ТОВАРОЗНАВЧА ОЦІНКА ЯКОСТІ МІТБОЛІВ ПОКРАЩЕНИХ АНТИОКСИДАНТНИМИ СПОЛУКАМИ
Марія Паска, Мар’яна Хромова
117-121
PDF
КРЕАТИВНІ ТРЕНДИ ГАСТРОНОМІЧНОЇ МОДИ: КЕЙС ПОШИРЕННЯ ПОПУЛЯРНОСТІ ТРИКУТНОЇ СЛАЙС-ПІЦИ В УКРАЇНІ
Михайло Рутинський
122-127
PDF
ВПЛИВ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНИХ ПРАКТИК ТА БЕЗПЕКИ ВУЛИЧНОЇ ЇЖІ НА ПОВЕДІНКОВІ НАМІРИ СПОЖИВАЧІВ
Галина Тарасюк, Андрій Чагайда
128-135
PDF
РОЛЬ КРОСКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ФАХІВЦІВ СФЕРИ ПОСЛУГ І ХАРЧУВАННЯ
Олена Шестель, Олена Старинець, Алла Данилюк
136-138
PDF
ТУРИЗМ
ЦИФРОВІЗАЦІЯ ВНУТРІШНЬОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ: СТАН, ІНІЦІАТИВИ ТА АНАЛІТИКА
Роман Горчак
139-145
PDF
ІВЕНТИВНИЙ ТУРИЗМ ЯК ЧИННИК СТАЛОГО РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІЙ
Василь Жупник, Христина Терлецька
146-152
PDF
ДОСЛІДЖЕННЯ ІМІДЖУ ТЕРИТОРІЇ: ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ ТА ВИМІРЮВАННЯ СПРИЙНЯТТЯ НЕЮ ЗНАЧИМИХ ПАРАМЕТРІВ МІСЦЬ
Андрій Калашніков
153-156
PDF
ІНСЕНТИВ-ТУРИЗМ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ
Галина Омельченко, Уляна Ханас
157-162
PDF
Мова
English
Українська