ІННОВАЦІЙНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ У ГОТЕЛЬНІЙ ІНДУСТРІЇ

Ключові слова: готельний бізнес, інноваційні технології, технологічна трансформація, віртуальні спільноти, штучний інтелект, електронна комерція

Анотація

Сучасні напрямки розвитку готельної індустрії мають вирішальне значення для оптимізації її економічного потенціалу. Поява передових цифрових технологій у сфері електронної комерції та вплив глобальних подій призвели до змін у споживчих звичках, що неминуче вимагає невідкладних реакцій від готельно-ресторанного бізнесу. Застосування інноваційних цифрових рішень, таких як віртуальна та розширена реальність, активно використовується для поліпшення користувацького досвіду та маркетингових стратегій. Дослідження спрямоване на аналіз переваг та викликів впровадження цифрових інновацій у готельний бізнес, а також на розробку рекомендацій для успішної інтеграції цих технологій у практику готельної індустрії. Авторами проведено оцінку сучасних інноваційних технологій у готельній сфері з урахуванням їх переваг та недоліків, впливу на взаємодію з клієнтами, управління резерваціями, покращення ефективності обслуговування та загальної конкурентоспроможності готельних підприємств. Платформи електронної комерції створюють унікальні можливості для збільшення видимості та приваблення клієнтів у галузі гостинності на кожному етапі їх взаємодії, що сприяє розвитку готельного бізнесу. Це особливо цінно, оскільки такі платформи працюють цілодобово, надаючи можливість бронювати навіть уночі. Аналіз останніх тенденцій та викликів у електронній комерції для готельного бізнесу є критичним для підприємств цієї галузі, які прагнуть не лише адаптуватися до змін, а й успішно використовувати нові можливості для підвищення своєї конкурентоспроможності та надання високоякісних послуг для клієнтів. У контексті інформаційної економіки ринок послуг активно інтегрує різноманітні інновації, що сприяє розвитку галузі гостинності та зміцненню її конкурентних переваг. Цифрові інновації дозволяють готельним підприємствам ефективно реагувати на індивідуальні потреби клієнтів, що робить їхній досвід більш персоналізованим та успішним. Загальний успіх у цій сфері вимагає гнучкості та готовності адаптуватися до швидкозмінюваних технологічних та ринкових трендів.

Посилання

Баженова С., Пологовська Ю., Канцур І. Розвиток готельно-ресторанного бізнесу в умовах сьогодення. Економіка та суспільство. 2022. № 38. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1280.

Безручко Л., Білоус С., Філь М. Готельне господарство України в умовах війни: сучасний стан та перспективи розвитку. Економіка та суспільство. 2023. № 47. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-47-43.

Білецька Я.О., Соколовська О.О., Крівцова А.С. Інноваційні технології здорового харчування в готельно-ресторанному господарстві: навчальний посібник. Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2022, 144 с.

Влащенко Н.М. Інноваційні технології у готельному господарстві: навчальний посібник. Харків: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2023. 150 с.

Devaru S., Bairathi V., Jayamala C. A Study On Impact Of E-Marketing And Social Media On Small Scale Businesses And Hotel Industry Growth. Migration Letters. 2024. No. 21(S3). Р. 658–663. DOI: https://doi.org/10.59670/ml.v20i7.6816

Поворознюк І. Управління якістю послуг на підприємствах індустрії готинності під час кризи. Економіка та суспільство. 2022. № 42. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1656.

Самодай В., Рибальченко С., Орищенко Є. Антикризове управління готельним підприємством в умовах війни. Економіка та суспільство. 2022. № 44. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1805

Неіленко С., Фогель А., Гуща Є., Олійник О. Сучасні підходи до роботизації сервісних процесів в закладах ресторанного господарства. Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації. 2022. № 5(2). С. 239–249. DOI: https://doi.org/10.31866/2616-7468.5.2.2022.270101

Bazhenova S., Polohovska Yu., & Kantsur I. (2022) Rozvytok hotelno-restorannoho biznesu v umovakh sohodennia. - Ekonomika ta suspilstvo, no. 38, Available at: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1280 (in Ukrainian)

Bezruchko L., Bilous S., & Fil M. (2023) Hotelne hospodarstvo Ukrainy v umovakh viiny: suchasnyi stan ta perspektyvy rozvytku. - Ekonomika ta suspilstvo, no. 47. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-47-43 (in Ukrainian)

Biletska Ya. O., Sokolovska O. O., & Krivtsova A. S. (2022) Innovatsiini tekhnolohii zdorovoho kharchuvannia v hotelno-restorannomu hospodarstvi: navchalnyi posibnyk. Kharkiv: KhNU imeni V. N. Karazina, 144 p. (in Ukrainian)

Vlashchenko N. M. (2023) Innovatsiini tekhnolohii u hotelnomu hospodarstvi: navchalnyi posibnyk. Kharkiv: KhNUMH im. O. M. Beketova, 150 p. (in Ukrainian)

Devaru S., Bairathi V., & Jayamala C. (2024) A Study On Impact Of E-Marketing And Social Media On Small Scale Businesses And Hotel Industry Growth. - Migration Letters, no. 21(S3), pр. 658–663. DOI: https://doi.org/10.59670/ml.v20i7.6816 [in Еnglish].

Povorozniuk I. (2022) Upravlinnia yakistiu posluh na pidpryiemstvakh industrii hotynnosti pid chas kryzy. - Ekonomika ta suspilstvo, no. 42, Available at: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1656 (in Ukrainian)

Samodai V., Rybalchenko S., & Oryshchenko Ye. (2022) Antykryzove upravlinnia hotelnym pidpryiemstvom v umovakh viiny, - Ekonomika ta suspilstvo, no. 44. Available at: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1805 (in Ukrainian)

Neilenko S., Fohel A., Hushcha Ye., & Oliinyk O. (2022) Suchasni pidkhody do robotyzatsii servisnykh protsesiv v zakladakh restorannoho hospodarstva - Restorannyi i hotelnyi konsaltynh – Innovatsii, pp. 239–249. https://doi.org/10.31866/2616-7468.5.2.2022.270101 (in Ukrainian)

Переглядів статті: 31
Завантажень PDF: 26
Опубліковано
2024-05-22
Як цитувати
Воляник, Г., Колінько, Н., & Шутка, С. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ У ГОТЕЛЬНІЙ ІНДУСТРІЇ. Інновації та технології в сфері послуг і харчування, (2 (12), 28-33. https://doi.org/10.32782/2708-4949.2(12).2024.4